1. pl
  2. en

ULTRA MEGA CATS

 

Dynamiczna, kooperacyjna strzelanka trzecioosobowa typu roguelike. W grze kontrolujesz jednego z Mega Kotów, uzbrojonego po kły, którego celem jest ucieczka z korporacyjnej niewoli podczas walki z hordami wrogów. Walcząc przez serię losowo wybranych pomieszczeń, będziesz dokonywał wyczynów zręczności i umiejętności w niezwykle dynamicznym środowisku - solo lub ze znajomymi.

Uczestniczyłem także w sesjach z grafikiem projektującym postacie od strony wizualnej. Mnogość pomysłów tam padających i ich odzwierciedlenie w ostatecznym efekcie prac doskonale pokazuje konieczność bezpośredniego kontaktu konceptualistów.

 

Miałem również okazję wziąć udział w nagraniach VO w sesjach rejestrujących głosy dla kotów zarówno do samej gry, jak i trailera. Dzięki temu miałem możliwość pokierować pracą m.in. Rogera Clarka.

FABUŁA

LORE

POSTACIE

DIALOGI

NAGRANIA VO

TRAILER

TŁUMACZENIE

QA

Ultra Mega Cats początkowo zakiełkowało designerom jako zupełnie inny typ gry. Koncepcja się zmieniła, pozostali jednak główni koci bohaterowie i potrzeba stworzenia fabularnej warstwy gry. Zająłem się budowaniem lore tworząc mitologię, historię świata, postacie i wrogów. Z racji zapętlonego gameplayu zgodnie z gatunkiem roguelike, wyzwaniem było stworzenie fabuły, która uzasadniałaby kolejne przejścia tych samych lokacji i przeciwników. Potencjał, jaki drzemie w cyberpunkowym świecie antropomorficznych zwierząt jest jednak przeogromny, toteż każda kreacja była wielką przyjemnością.

 

W ramach prac zaprojektowałem system generowania dialogów podczas walk w co-opie wraz z gotowymi wypowiedziami. System stworzony został w ten sposób, by bazował na losowości poszczególnych kwestii, pasujących do siebie w wielu różnych konfiguracjach, łączonych w ostateczny dialog przez grę.

ZOSTAW WIADOMOŚĆ

Imię i nazwisko
Twój e-mail:
Treść wiadomości:
WYŚLIJ
WYŚLIJ
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

ZNAJDZIESZ MNIE TAKŻE TU:

POWRÓT