Dynamiczna, kooperacyjna strzelanka trzecioosobowa typu roguelike. W grze kontrolujesz jednego z Mega Kotów, uzbrojonego po kły, którego celem jest ucieczka z korporacyjnej niewoli podczas walki z hordami wrogów. Walcząc przez serię losowo wybranych pomieszczeń, będziesz dokonywał wyczynów zręczności i umiejętności w niezwykle dynamicznym środowisku - solo lub ze znajomymi.
Uczestniczyłem także w sesjach z grafikiem projektującym postacie od strony wizualnej. Mnogość pomysłów tam padających i ich odzwierciedlenie w ostatecznym efekcie prac doskonale pokazuje konieczność bezpośredniego kontaktu konceptualistów.
Miałem również okazję wziąć udział w nagraniach VO w sesjach rejestrujących głosy dla kotów zarówno do samej gry, jak i trailera. Dzięki temu miałem możliwość pokierować pracą m.in. Rogera Clarka.
Ultra Mega Cats początkowo zakiełkowało designerom jako zupełnie inny typ gry. Koncepcja się zmieniła, pozostali jednak główni koci bohaterowie i potrzeba stworzenia fabularnej warstwy gry. Zająłem się budowaniem lore tworząc mitologię, historię świata, postacie i wrogów. Z racji zapętlonego gameplayu zgodnie z gatunkiem roguelike, wyzwaniem było stworzenie fabuły, która uzasadniałaby kolejne przejścia tych samych lokacji i przeciwników. Potencjał, jaki drzemie w cyberpunkowym świecie antropomorficznych zwierząt jest jednak przeogromny, toteż każda kreacja była wielką przyjemnością.
W ramach prac zaprojektowałem system generowania dialogów podczas walk w co-opie wraz z gotowymi wypowiedziami. System stworzony został w ten sposób, by bazował na losowości poszczególnych kwestii, pasujących do siebie w wielu różnych konfiguracjach, łączonych w ostateczny dialog przez grę.